e-mail
Telefon
Pytanie
Wyślij
Wyślij
Question send - thank you
Please fill all the required fields
  1. pl
  2. it

About professional Inc.

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

 

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

 

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac:

 

 

  • purus ut hendrerit
  • cursus in venenatisEffectiveness – we deliver effective solutions which maximize profits
  • urna iaculis vesDiscretion – we are a trusted business partner and all information shared 

 

 

 

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

Internacjonalizacja i jej korzyści

KORZYŚCI Z INTERNACJONALIZACJI

 

Internacjonalizacja jako proces rozwoju firmy niewątpliwie przynosi różnego rodzaju korzyści.

Jest tak, ponieważ zjawisko to w swojej istocie jest pozytywne, zaś jego głównym cele i założeniem

jest właśnie wielokierunkowy rozwój przedsiębiorstwa.

Oznacza to, że internacjonalizacja na wiele sposobów przyczynia się do jakościowej poprawy sytuacji

w przypadku każdego podmiotu, z którym mamy z nim do czynienia.

 

WZROST SPRZEDAŻY DZIĘKI INTERNACJONALIZACJI

 

Pierwszą znacząca korzyścią wynikającą z internacjonalizacji jest wzrost sprzedaży produktów firmy. 

W prosty sposób wiąże się to ze zdobyciem nowych rynków.

O ile bowiem rynek krajowy jest w pewien sposób ograniczony,

a jego chłonność na pewnym etapie zostaje wyczerpana,

o tyle wchodzenie na rynki zagraniczne daje szereg możliwości pozwalających na dalszą ekspansję.

Oczywistym jest, że wejście na nowe zagraniczne rynki to pozyskanie nowych odbiorców

naszych towarów i usług.

To działanie bezpośrednio generuje konieczność zwiększenia produkcji,

a ostatecznie przekłada się na większe przychody.

 

WZROST KONKURENCYJNOŚCI DZIĘKI INTERNACJONALIZACJI

 

Drugą niekwestionowaną korzyścią wypływającą z internacjonalizacji jest wzrost konkurencyjności firmy.

Posiadając odbiorców zagranicznych przedsiębiorstwo nabywa istotną wiedzę

oraz wytyczne dotyczące działalności na innych rynkach.

W perspektywie czasu pozwala to lepiej i bardziej efektywnie planować wchodzenie na kolejne rynki. 

Każdy następny kraj do którego wchodzi nasza firma „zdobywany” jest łatwiej i szybciej

dzięki doświadczeniu zdobytemu na wcześniejszych etapach procesu internacjonalizacji.

Znacznie zwiększa się też konkurencyjność firmy na rynku krajowym.

Posiadanie klientów poza granicami kraju stanowi doskonały argument wizerunkowy

będący dowodem na to iż przedsiębiorstwo jest dynamiczne, elastyczne

oraz spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców.

 

DYWERSYFIKACJA PRZYCHODÓW DZIĘKI INTERNACJONALIZACJI

 

Trzecia korzyścią internacjonalizacji jest dywersyfikacja przychodów.

O ile firma krajowa jest całkowicie uzależniona od sprzedaży na terenie jednego państwa tak firma,

która przeszła internacjonalizację może sobie pozwolić na swobodniejsze manipulowanie strategią.

Szczególnie jeżeli internacjonalizacja została przeprowadzona w sposób właściwy

może się okazać, że zdobycie rynków zagranicznych daje firmie sporą niezależność finansową, 

zwłaszcza jeżeli chodzi o działalność w krajach o niestabilnej sytuacji polityczno-gospodarczej.

 

 

 WNIOSKI

 

Oczywiście nie można powiedzieć, aby były to jedyne korzyści z internacjonalizacji.

Nie bez znaczenia pozostaje fakt takich aspektów jak rozbudowa kadry,

wykorzystywanie nowych i alternatywnych źródeł finansowania,

uatrakcyjnianie oferty handlowej i otwartość na nowe inicjatywy.

Wszystko to sprawia, że internacjonalizację należy uznać za proces jak najbardziej pożądany

i przynoszący daleko idące korzyści w wielu aspektach działalności przedsiębiorstwa.

W praktyce należy więc przyjąć, że internacjonalizacja jest czymś,

nad czym powinna zastanowić się każda firma, która poważnie myśli o dalszym rozwoju.

 

 

Created in WebWave CMS